North and South Photoblog

Isigt

Posted in Fredrik Persson, Landscape, Skåne by Persson Fredrik on February 14, 2011
Lommabukten.

Lommabukten.

Bilden nåde inte riktigt upp till min vision av vad jag ville skapa, jag hade hoppats på att all is skulle vara borta. Men i stället så låg det några små fjantiga isflak eller vad mas kan kalla det för. Jag fick betydligt bättre isbilder förra våren, tex isgrottan eller varför inte “Ice” båda tagna på mer eller mindre samma ställe som dagens bild. Men nu ska jag inte klaga, våren är på gång som ni såg förra veckan.

PS: Glöm inte att rösta på 2010 års bästa bild, det är snart sista chansen.

//Fredrik

Leave a Reply

