North and South Photoblog

Vinter i Mardal.

Posted in Black & White, Fredrik Persson, Landscape, Panorama, Skåne by Persson Fredrik on November 28, 2010
Åkerfält.

Åkerfält.

Vintern kom till Skåne för ett par dagar sedan, men jag har inte haft tid att vara ute och fotografera. Det var på håret att det blev några bilder i helgen, men jag lyckades skapa en lucka på en timme då jag kunde ägna mig åt landskapsfoto i snöovändret. Jag fastnade direkt för både texturerna och gråskalorna på fälten.

//Fredrik

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] något att lägga i förgrunden är näst intill omöjlig. Bilden hör i hop med min bild “Vinter i Mardal“, och bilderna är tagna med knappt en timmes […]

  2. S. Fann said, on December 3, 2010 at 7:36 am

    this image offers that painterly qualities also beautifully crop. lovely artistry piece.


Leave a Reply

