North and South Photoblog

Dagens höstbild 101021

Posted in Alnarp, Fredrik Persson, I dont care...., Landscape, Mushrooms, Skåne by Persson Fredrik on October 21, 2010

Lite inspirerad av Uffes svampbild (ni får bläddra bakåt för att hitta den) begav jag mig ut i Alnarpsparken för att ta lite friskluft och några bilder. Jag gjorde den bittra erfarenheten att batterierna till kameran jag använde i dag inte är vad de har varit, jag fick 5 bilder sen var batterierna döda. Hur som så lyckades jag med att få en svampbild i alla fall.

//Fredrik

Leave a Reply

