North and South Photoblog

Dagens höstbild 101016

Posted in Fredrik Persson, Landscape, Skåne by Persson Fredrik on October 16, 2010
Höstträd.

Höstträd.

I bland är det bra lätt att ta bilder, för att få till denna höstbilden behövde jag inte ens lämna sovrummet trotts det gick jag ut på balkongen för att ta bilden. Himmelen ser nästan inklistrad ut, men det enda jag har gjort är att använda ett cokin polfilter på min gamla S3IS. Det var så länge sedan jag använde S3:an att jag nästan glömt bort hur den fungerar.

//Fredrik

Leave a Reply

