North and South Photoblog

Död eller levande.

Posted in Fredrik Persson, Landscape, Malmö, Skåne by Persson Fredrik on September 5, 2010
Död eller levande.

Död eller levande.

Jag har inte känt för att skapa några naturbilder de senaste dagarna, men i dag när jag var ute för att skapa en helt annan typ av bilder såg jag detta motivet. Jag var bara tvungen att ta en bild. Alla elementen bara passar in så himla bra. Land, hav, himmel, Sverige, Danmark, den tomma bänken och människorna, behöver jag verkligen förklara bilden?

//Fredrik

Leave a Reply

