North and South Photoblog

Nr: 200

Posted in Alnarp, Fredrik Persson, Plants, Skåne by Persson Fredrik on June 9, 2010

Oj detta är mitt inlägg numer 200 här på N&S. 200 bilder är en hel del, tänk då på alla de bilder som aldrig visats, en del finns i min personliga blogg, men långt från alla.

Jag måste väl länka till min första bild, som är en ganska blek och tråkig bild på en Acer palmatum (se 6 nov 2006) . Jag kan även rekommendera er att skumma igenom alla mina alster (här) och se om jag har utvecklats. När ni ändå är i farten kan ni kolla in Uffes bilder också, och skriva lite kommentarer så han får inspirationen att också komma upp i 200 bilder snart.

//Fredrik

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] död det senaste året så är det bra. Jag måste fira denna milstolpen med att länka till mitt 200:e inlägg.  Jag citerar vad jag skrev i inlägg 200 också, vid 500 inlägg bjuder jag på tårta…. […]


Leave a Reply

