North and South Photoblog

Mer vitsippor.

Posted in Alnarp, Fredrik Persson, Macro, Skåne by Persson Fredrik on April 20, 2008

Denna veckan var det svårt att välja bild, jag hade 4 – 5 bra kandidater att välja mellan, men till slut blev det än en bild på vitsippor. Bilden är inte den traditionella vitsippebilden, det kanske är därför jag föll för den, trots att jag hade beslutat mig för att inte lägga upp än en vitsippa.

Vill ni se fler av mina vitsippor se:

Vitsippor – Anemone nemorosa (northandsouth.se)

En kvällstur. (blogg)

//Fredrik

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] ni inte nog av vitsippor så spana in mina gamla bilder: Dagens vårbild – 080412 Mer vitsippor […]


Leave a Reply

